Under construction - En construcción - En construcció - In Voorbereiding

Si queréis dejar algún comentario, podéis hacerlo en kualkier idioma. All languages are welcome. Toutes les langues sont bienvenues. Alle talen zijn welkom. Totes les llengües són benvingudes. Alle sprachen sient willkommen. Можно Писать по-русски! That's a quite poor description of what I have written by now... Enfin. "¡Mala suerte!", como decía mi amigo Juanito.

miércoles, septiembre 14, 2005

Practicando. (aan't oefenen) (practising)

Hallo allemaal. (allo.. llemaal...) (llo... llemaall...) (o... maal...) <-- Ja, dat was echo.

'k heb een beetje verschillende blogs zitten lezen, en 'k heb gezien dat er niet weinig zijn dat achter tussen een en vier posts werden verlaten en vergeten.
'k hoop dat het het geval niet zal zijn met mijne blog, en daardoor zit ik hier verder een beetje onzin te schrijven.
Eingelijk, geloof ik niet dat er hiemand deze post zal lezen en verstaan. 'k vraag mij af als ik veel "vergissingen" (er moet een beter woord bestaan voor "mistakes") heb gescheven.
'k ga ne proefrit gaan doen met mijne broer zijn fiets. ('k heb zijn remmen vermaakt) Apropos, achter naar fiestsen te zoeken, heb ik ondervonden dat een zogezegde goie fiets niet minder dan 190 euro cost. Too bad. I'm too poor to afford it if I'm expected to have a social life after that...

Tot ziens! (ot... iens...)