Under construction - En construcción - En construcció - In Voorbereiding

Si queréis dejar algún comentario, podéis hacerlo en kualkier idioma. All languages are welcome. Toutes les langues sont bienvenues. Alle talen zijn welkom. Totes les llengües són benvingudes. Alle sprachen sient willkommen. Можно Писать по-русски! That's a quite poor description of what I have written by now... Enfin. "¡Mala suerte!", como decía mi amigo Juanito.

jueves, diciembre 08, 2005

Web-bezoeken tellers

Hallo allemaal. ('k had tot vandaag de temptatie van zoms te schrijven "Hallo, niemand")
Het feit is, dat ik gisteren nacht, als ik terug kwam van een pint te drinken in de ierse pub Michael Collins, dicht bij de gekende Sagrada Famila, (4,5 euro voor een pint... mmm... niet bepaald goedkoop...) een bezokers-teller heb geplaatst op mijn blog, achter toevallig enen te vinden op nen anderen blog...


'k moet zeggen dat ik tamelijk verrast ben van de nummer bezoekers... Achter 16 uren, 18 pageviews!! (als je er enkele keren van mijzelf aftrekt, wordt dat minstens 14 of 13, wat ik nog altijd erg veel vind) Ik had maximaal maar misschien ne bezoeker of drie verwacht!! (maximaal!!) Conclusie: het volk heeft te veel vrije tijd. ;)


Waarvan ik ook tevreden over ben is dat er echt ook iemand van België zelf mijn blog gezien/gelezen heeft, volgens de statistieken (ah, voor dat heeft Meagan, van Nederlandse afkomst, maar wonende te Duitsland -interessant- ne keer op ne post geantwoord).
En misschien daardoor voel ik mij terug "encouraged" voor hier terug eens mijzelf belachelijk te maken met mijn kleuterschool-nederlands... ;)

Tot ziens!!

P.S. Encouraged = ??
P.S.2 Ah, toch ne woordenboek nabij: Encouraged = Aangemoedigt